tirsdag 25. august 2009

Masse har skjedd.

Hei.

For tn dager siden hadde broren min bursdag.
Han fylte 18 år. Hurra for han.
Og igår så fikk han bil lappen , GRATULERER SÅ MYE !!!! :D :D :D :D

Vi fikk møte Erik og Kriss på Sandvika storsenter.
Når det var nåttåpen , kult (h)
Den 13.08.09 var det natt åpen.

Bursdagen til broren min måtte jo vi feire.
Det ble Mirawa resturant.
31 mennesker kom , wow.
Men det var verdt pengene , broren min ble glad og hadde det gøy.
Den dagen var jeg ikke bare på bursdag til broren min , men også på tivoli.
Fordi det hadde vært elvefestivalen igår. [Som jeg var på , men fikk ikke lov til å dra på tivoli den dagen] Så jeg tok det igjen ved å gå den 23.08.09 , da vi feiret bursdagen til broren min.
Å utnytte dagen er bra , en gave må man bruke.

Her kommer en del bilder.
ENJOY !





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar