mandag 3. august 2009

Bohus, CC , maxi og ny venn :)

Idag har det vært en dårlig vær og sånne vær liker jeg aboslutt ikke om sommeren.
Sommeren skal kun være sol og tørre bakker.
Ikke vannpytter , regn og gråe skyer , æsj..
Men fikk iaffal gjort noe idag , inne ikke ute.
Hvem gidder vel å være ute i et sånt vær ?
Iaffal ikke jeg.
Regn kan være deilige noen ganger , men ikke om sommeren.
Det passer bare ikke sammen ..sommer = regn ?
Haha , nok om været og sutringen min.

Idag var jeg i Bohus med mamma , tante og kusine.
Tanten min skulle sjekke bord til huset hennes.
Og i andre etasje ble plutselig jeg og kusina mi hypere.
I andre etasjen var det senger , sånne skikkelig myke.
Sånne senger som blir formet når vi legger oss ned.
Vi hoppa på dem og prøvde absolutt alle sengene der , haha.
Der var det også kaffe maskin , gjett om jeg missbrukte den !
MOHAHAHA !
Ikke akkurat missbrukte da , men jeg tok med en kopp med kakao og kaffe som var litt sterk og også smakte som sjokolade.
Jeg brant meg på tunga , morsomt...

Så dro vi til CC en butikk i Drammen.
Etter det var vi i Maxi , og der møtte jeg en ny venn som heter Lise :)
Hun starter i 8.klasse og er vietnamesisk og halvt norsk.
Fikk msn'n hennes , jeg overnatter hos kusina mi nå.
THAO heter da henne.

CIAO :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar