lørdag 29. august 2009

Bortskjemt og lettlurt.

Hei.

Den 27.08.09 var det nattåpen på Gulskogen kjøpesenter.
Og jeg fikk kjøpt meg en Usa genser , to bukser fra Bik Bok.
Og en bag fra jeg husker ikke.
Og jeg vil slutta på tae kwon do , men så var jeg så lettlurt og dum.
Etter å ha kjøpt de tingene jeg ønsket sa moren min ''Hehe , nå må du fortsatt gå på tae kwon do. Fordi du har fått det du ønsket.''
Også vant jeg tre ting i Gulskogen , det var sånt skatte jakt.
Og jeg vant de beste premiene.
Det var to sekker med wow t-skjorte , godteri , matbokser , Sup*r t-skjorte og en Sup*r gangsta hatt.Også vant jeg en overraskelse pose.
Og det var de beste premiene , de 4 andre posene var bare vanlige ting.
Skattejakten gikk ut på at en mann ga oss hint hvilken butikk det var.
Foreksempel : Dette er en butikk som er ny i Drammen. Og er kun for gutter.
Så løpte jeg opp og visste det var butikken Sup*r , fordi broren min har kjøpt sko og klær derfra.
Så fikk jeg en lapp fra butikken Sup*r og da måtte jeg løpe ned igjen og gi lappen til han mannen.
Så ga han meg den første sekkem med Sup*r t-skjorte , godteri og sånt.
Neste butikk gadd jeg ikke lete etter , men butikk nummer 4 kunne vi vinne en sekk til med mase brae ting. og da sa han mannen ''Denne butikken er kun for jenter''.

Og da visste jeg at det var Wow så jeg løpte til Wow.
Så vant jeg den sekken.
Siste butikk var Lefdal , på enden av det nye delen av Gulskogen.
Også vant jeg en engangsbruk kamera , godteri osv..
Det var om den dagen.

Den 28.08.09 så var jeg på skolen.
Vi hadde gym og vi ble helt våte.
Jeg hadde ikke på gummistøvler , bare på vanlige vans sko.
Og da ble jeg gjennomvåt , så nå er de full med gjørme og vann.

Og idag skal jeg til tanta mi sin bursdag.
Den feires på Peppes Pizza , kunne ikke komme på bursdagen til Lillian da. Dumt.
Michael Jackson har bursdag idag <:o)
Jeg har spist frokost ferdig og det var kjempe godt.
Det var faktisk tomat bønner , egg , bacon og loff.
Mamma er en kjempe god kokk.
Credits til henne <3

Her kommer bilder fra 27.08.09 - 29.08.09




Se på den rosa skyen , er den ikke fin ? :D

De to buksene. Som kostet bare 49 kroner hver. I Bik Bok :)

I Bik Bok var det 30 , 50 og 70 % på alle varene.

Denne baggen kostet først 900 kroner , men så sa mamma at den var for dyr.
Så vi gikk bort fra den butikken , så etter 30 minutter gikk vi inn i den butikken igjen.
Så var det 30 prosent på alle varer , så kostet den 630 kroner :)

Dette var alle premiene jeg vant :)


Hade !<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar