fredag 18. februar 2011

OVERSKRIFT...

Lenge siden jeg ikke har blogget. Ikke på denne eller på den andre bloggen min, fordi jeg mistet interesse for det, men jeg kan prøve å skrive et innlegg når jeg kjeder meg. Som jeg gjør nå..

Vel, det har egentlig skjedd ganske mye i det siste.
Jeg har mistet mine to dverghamstere, pappa har bursdag idag, jeg har blitt litt øvet i freestyle discojazz, jeg har startet på ungdomsskolen, jeg har fått mange venner osv... Jeg kunne ha ramset opp masse mer, som mer og mindre er fint å vite om, men det gidder jeg ikke. Som sagt har faren min bursdag, så;
GRATULERER MED DAGEN PAPPA <3>

Idag var jeg på skolen, og ja.. Vi hadde skøyter og vi lekte i snøen, det var utrolig koselig. Alt er så stress nå som jeg går på ungdomsskolen; pugge til prøver, pugge til framføringer, gjøre det bra på skolen og alt dette her. Og ikke minst klare å ha tid til familie, venner og dans. Noen ganger blir jeg rett og slett bare utslitt av skolen, men tenker selvfølgelig positivt og vil ikke gi opp...


Never give up. If everyone in the world gave up everytime a thing was difficult, the world wouldn't be the same.

23:55

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar