lørdag 18. juli 2009

Regn , regn gå din vei. Sol , sol kom til meg.

Men det ble det ikke.
Så da ble det ikke noe tur til Liseberg Gøteborg , men istedenfor ble det Nordby kjøpesenter.
Fikk kjøpt meg :


Vans sko før 499 kr. Nå 399 kr.
Tights 129 kr.
Puma sokker 3 par 99 kr.
Boks 149 kr.


Vi kjøpte masse mat til 3000 kroner.
Vi spiste spareribs i bilen med bagett og brød.

Kjempe koselig , pappa liker å spise samlet fordi da er det gøy.
Om to uker skal vi dra til Liseberg eller Tusenfryd.

De som var med på turen :
Pappa , mamma , Hoa , meg og Danny.
I Van sin familie :

Ma Thuy , Thi Phuong , Vivian & og faren til Vivian.

Van familien dro hjem litt før oss.
Takk for turen den den var fin jeg betaler ikke no.

Takk for maten den var god jeg betaler ikke no. Hehe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar