fredag 3. juli 2009

Fugleskremsel ?

Jeg glemte å blogge igår , unnskyld !
Men grunnen var at jeg var opptatt hele dagen.
Hadde ikke tid foran pc'n ..

Da burde jeg fortelle hvorfor jeg var opptatt ?

Jo , jeg overnattet hos fetteren og kusinen min.
Og da solgte jeg jordbær.
Etter det dro jeg til stranda.
Der bada jeg , vannet var utrolig varm ö.
Så måtte bare hoppe uti.
Etter og fått badet i 30 min kanskje (?)
Så dro jeg på båttur , jeg satt på fronten av båten.
Og onkelen min kjørte kjempe fort at lillebroren min Tien fikk bakover sveis xD
Skulle gjerne tatt et bilde , men hadde glemt kameraet mitt i baggen til tanta mi ;p
Etter den båtturen så var jeg på land og skremte fuglene som tanta mi matet xD
Jeg var jo veldig hyper.

La meg fortelle historien :
Tanta mi mata fuglene.
Også kom mange fugler på bakken og spiste.
Så var jeg jo hyper og bjeffa som en hund og prøvde å skremme dem bort.
Men det var jo mislykka , så jeg løpte mot dem og tok ut armene mine som en vinge.
Og ropte ''ka ka ka ka'' Så fløy dem bort.
Så var det igjen brød på bakken. Så sa jeg og Tien ''Hvis de ikke kommer snart , kan vi spise alt det brødet opp da ?'' ...
Og de kom ikke tilbake da xP
Så jeg tenkte inni meg ''Har jeg blitt en fugleskremsel ?! ;< ...:>''
Tanta mi hadde tatt med chilli.
Så tok Tien en chilli og delte i to.
Den ene tok han i nesa og den andre og smørte det på beinet sitt.
Etter det så svidde det i nesa og på beinene hans.haha ! >: )

Etter det :
Så svømte jeg med Vivian , Nini , Willy & Line.
Først så svømte vi til Øya. Så tok vi en hvile pause , fordi Vivian , Willy & Line måtte få igjen pusten.
Så svømte vi til brygga og hoppa 3 ganger fra den første etasjen ^^,
Jeg dro hjem klokke 20:10 , så kjørte mamma til Sandvika Storsenter og så på klær.
Men jeg kjøpte ikke noe , fordi på mandag skal jeg dra til Oslo og handle ...hurra for meg *klapp klapp* Hihi :$

Og idag så har jeg vært hjemme , Holmen senteret, liertoppen & IKEA.Det har vært glo varmt idag.Og idag har det regna , tordna & lyna :s ...Jeg ble litt skremt av lydene som torden lagde :s ...Og hastigheten til lynen var kjempe fort.

Jeg spiste middag på IKEA og spiste sjokolade mousse og drakk Bris lemon : )
Har bare vært en avslappet dag idag :)
Og nå skal jeg på tur ;-)
Legger ut bilder som jeg lovte i det andre innlegget ;)

- BLOGGES ;* (H)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar