tirsdag 30. juni 2009

Litt av hvert .

Haallooois 8 ''D

Har kommet hjem fra liertoppen.
Jeg fikk dessverre ikke kjøpe sånne geleputer til øynene.
Fordi det var utsolgt , men fikk kjøpe andre ting som jeg ikke tenkte at jeg skulle kjøpe :

Hårbøyle i GLITTER for 169 , 50 kr.
Topp som er til navlen som får kjøpt i H&M for 30 kr.
Solkrem i Cubus for 139 kr.

Også spiste jeg i Mcdonald's.
Det jeg spiste var McNuggets : )
Som Vivian kjøpte :p
Hakke penger jeg xD . . .

Min dag har vært helt greit.
Ikke vært sur :)
Bare glad.
Eller jo , jeg har vært sur idag og fått dårlig samvittighet.
Det var fordi jeg spiste frokost klokka 14:30..Litt sein frokost ? x]

Så hadde vi biff , poteter , brokkoli & bearnesaus.

Da ville ikke lillebroren min spise brokkoliene.
Så sa jeg ''Det er ikke farlig''
Så stirra han på meg med sint blikk.
Så kom faren min og ble sint på lillebroren min og var på laget mitt.

Så ble lillebroren min sint og begynte å gråte.
Så fikk jeg kjempe dårlig samvittighet , men vi ble venner etter en halv time xD... *HURRA !*
Det var mye mer diskutering , men fra lang så gjør jeg den kort : D


- Linh Ü

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar