tirsdag 30. juni 2009

En helt vanlig dag.

HALLO SKJØNNE FOLK BAK SKJERMEN !

Nå er det 18:17.
Og før det har jeg gjort dette :

Jeg våkna , så dro jeg til Ma Thuy.
Bestevenninen til mamma.
Da vet dere det ;P
Der spiste jeg vietnamesiske pannekaker.
Og sånne pannekaker er ikke søte som de norske , nei...
De er fylt med kjøtt , blekksprut , grønnsaker & reke : )
Naam ..Høres sikkert ekkelt å spise en blekksprut ? :]
Men ikke for meg ( aa )
Så fikk jeg en ananas is som de hadde kjøpt fra isbilen.
Uttafor var det ananas saft is , og inni var det vanilje med jordbær.
Og det var ikke noe god is O.o
Så snakka vi om graviditet osv ....x P
Jeg & Vivian gjorde det da ^^,

Og klokka 19:00 ..PRESIS ! Ikke en tidels sekund lengre xD
Så skal jeg til Liertoppen og kjøpe Geleputer til øynene mine.
Og kanskje det blir noe mer enn det (?)

Og idag har det også vært veldig varmt ...
Også har jeg på den nye kjolen mamma kjøpte : ]]



That was the end :]

Blogges Ü

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar